Better Help har avtal med Försäkringskassan och är godkänd aktör för att erbjuda arbetsplatsinriktat rehabiliteringsstöd vad gäller stress och utmattningsproblematik. Det innebär att du som arbetsgivare kan få hjälp med finansieringen för att via oss på Better Help förebygga, förhindra eller förkorta en pågående sjukfrånvaro kopplat till stress, utmattning eller annan psykisk ohälsa. Det kan till exempel vara:
Kontakta vår rehabkoordinator Birgitta Houmann på telefon: 070-494 71 42 så berättar hon mer om hur vi kan hjälpa till och hur man bäst lägger upp en individuell plan för respektive medarbetare.
Tid: ca 60 Minuter
Avgift: 1500 kr (exkl. moms)
Tänk på att du måste av- eller omboka ditt samtal senast 24 timmar innan avtalad tid, för att du ska slippa debiteras full avgift för bokningen. Avbokning kan se på via mail till info@betterhelp.se eller lämna ett meddelande på vår telefonsvarare om växeln har stängt.
Birgitta Houmann
Rehabkoordinator & leg.sjuksköterska
Telefon: 08-791 90 10
Email: info@betterhelp.se
Post: Box 2304, 103 17 Stockholm
SWISH: 123 406 71 20
Besöksadresser (klicka för vägbeskrivning)
Sidkarta
Policy